Reklamácia a vrátenie tovaru
Niečo nie je v poriadku?
To ma mrzí, ale určite to spolu vyriešime k spokojnosti oboch strán ❤.
Chcem tovar vrátiť
- Ak si želáte tovar vrátiť z nejakého dôvodu, stačí jednoducho vyplniť formulár, ktorý nájdete TU.
- Nepoužitý tovar prosím vrátiť v pôvodnom balení, v ktorom Vám prišiel a do 14-tich dní odoslať na adresu uvedenú na konci tejto stránky.
Chcem tovar vymeniť
- Ak si želáte tovar vymeniť z nejakého dôvodu, stačí jednoducho vyplniť formulár, ktorý nájdete TU.
- Nepoužitý tovar prosím vrátiť v pôvodnom balení, v ktorom Vám prišiel a do 14-tich dní odoslať na adresu uvedenú na konci tejto stránky.
Chcem tovar reklamovať
- Táto situácia ma veľmi mrzí, pretože všetky produkty sa snažím pred uvedením na webovú stránku testovať. V tomto prípade prosím vyplňte formulár, ktorý nájdete TU (formulár priložte k zásielke so šperkom, aby sme vašu žiadosť vedeli priradiť) a produkt vložte do pôvodnej krabičky, prípadne ak už pôvodnú krabičku nemáte, vložte šperk do inej krabičky tak, aby nemohlo dôjsť k poškodeniu pri preprave. Taktiež treba priložiť kópiu faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list.
- balenie a spôsob doručenia, ktorý využijete, by malo byť bezpečné. Nenesiem zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia v priebehu doručovania.
- dbajte na to, že šperky, ktoré boli personalizované (gravírovanie, ražba), nie je možné vrátiť ani vymeniť.
- reklamácia sa vzťahuje len na vady spôsobené výrobcom a nevzťahuje sa na poškodenie zapríčinené nesprávnym alebo nešetrným používaním a prirodzeným opotrebovaním.
*Zásielku stačí poslať ako doporučený list na adresu:
Daniela Repková - Zarana Jewelry
Štefana Moyzesa 3247/2B
917 01 Trnava
Slovenská republika
Vrátený tovar nezasielajte na dobierku. Takáto zásielka bude odmietnutá a vrátená na vašu adresu.